czwartek, 11 sierpnia 2016

Ślubny minimalizm

Witajcie powakacyjnie! Zakończyłam właśnie swój urlopowy wyjazd, podczas którego naładowałam akumulatory na kolejne wyzwania - a tych najbliższych dwanaście miesięcy przysporzy mi bez liku :)

A skoro jest energia, to nie mogło zabraknąć nowych prac. Na dobry początek pokażę Wam bardzo prostą, minimalistyczną kartkę. To kolejna z serii ślubnych prac, których mnóstwo skleiłam (i wciąż tworzę!) podczas tegorocznego sezonu. Ale po kwiecistych pudełkach, tortach, wstążkach i kolorach musiałam choć na moment odpocząć od dodatków, sięgnęłam więc po wyraźny styl C&S.


Zgłaszam na wyzwania:
    


Wykorzystałam między innymi:
- tekturkę serce z kolekcji Wycinanki "Love Letters"
- tekturkowy napis od Crafty Moly
- papier Galerii Papieru "Wiek niewinności"
- kryształki opalizujące

5 komentarzy :

  1. cudna kartka!!! ps. tytuł bloga - świetny, aż buzia sama się uśmiecha i oczy szukają po wpisach czegoś interesującego, a jest w czym wybierać!

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam takie minimalizmy w białych odcieniach :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art - Piaskownicy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudna, piękna w swojej prostocie, dziękuje w imieniu AP.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna, prosta i elegancka. Perfekcyjna :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu AP :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale śliczna! taka delikatna i bardzo elegancka. Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrapka!

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka