niedziela, 29 maja 2016

Kochanym Rodzicom

Jeśli są osoby, dla których mogłabym przygotowywać kartki i prezenty przez cały rok, to na pewno na szczycie listy znaleźliby się moi Rodzice. Niestety, widuję ich ostatnio rzadziej niż dotąd, co tym bardziej motywuje mnie do robienia im niespodzianek.
Z okazji minionego już Dnia Matki (który spędziłyśmy z Mamą tocząc godzinne rozmowy telefoniczne) i zbliżającego się Dnia Ojca (a już wiem, że nie będę mogła złożyć Tacie życzeń osobiście) zrobiłam kartkę. Niby z resztek, niby poplamioną, ale jednak radosną, energetyczną i pełną serdecznych życzeń.

Ponieważ nigdzie nie mogłam znaleźć digi stempla, który pasowałby nie dla jednego, lecz obojga Rodziców, stworzyłam go sobie sama. Jeśli i Wam przyda się taki, zachęcam do częstowania się i dzielenia linkami do Waszych prac z jego wykorzystaniem.
plik GIF
plik PNG


Kartkę zgłaszam na wyzwanie I-Kropki. Mapkę odwróciłam o 90 stopni w lewo i ciut zmniejszyłam jej okręgi, w które pięknie wpasował się dzięki temu napis.

A przy okazji ("za jednym zamachem" można by rzec) powstała bliźniacza kartka dla Mamy mojej drugiej połówki. Tutaj pięknie sprawdził się digi od Novinki.
Tę kartkę posyłam jeszcze do Białych Kruczków oraz Diabelskiego Młyna.
 

6 komentarzy :

  1. i od razu dwie kartki na nasze ikropkowe wyzwanie! mega!

    OdpowiedzUsuń
  2. Stunning cards! Love your take! Thanks for playing along with I-Kropka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gorgeous cards, great take on the challenge! Thank you for playing along with us at I Kropka! X

    OdpowiedzUsuń
  4. Gorgeous cards, great take on the challenge! Thank you for playing along with us at I Kropka! X

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczności! ;) Dziękuję za udział w wyzwaniu DM! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. cudowna praca! Dziękuję za udział w wyzwaniu Białych Kruczków!

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka