niedziela, 31 stycznia 2016

Z miłości do... książek!

Bez zażenowania przyznaję się do swoich uzależnień: rękodzieła, czekolady i książek. Z nieuleczalnej miłości do tych ostatnich powstała dzisiejsza praca. "Z miłości do..." to również temat wyzwania na blogu Projekt Wagi Ciężkiej, w którym mam przyjemność inspirować jako Gościnna Projektantka.

Na wyzwanie stworzyłam nową zakładkę. Trochę C&S, ale jednak mało poukładaną, porysowaną tu i tam, wielowarstwową. I w kolorach, na które zwykle się nie odważam. Ot, taki nastrój...
Na beermatowej bazie piętrzą się papiery z bloczku "Hello Today" Heidi Swapp, a towarzyszą im ptaszek z kolekcji "Love Letter" Wycinanki i die-cut piórko.



Zgłaszam moją zakładkę na wyzwania:
   
Z moodboardu Mru zaczerpnęłam piórko, ptaszka, kolory, maszynowe i odręczne pismo oraz motyw miłości.

4 komentarze :

  1. Oh this is really pretty! I love everything about it! Thank you for linking up at I KROPKA! X

    OdpowiedzUsuń
  2. Stunning! Super job! Thank you for joining I KROPKA challenge!

    OdpowiedzUsuń
  3. cudowna zakładka :D u mnie to towar deficytowy :D ostatnio sobie zrobiłam, ale znowu zgubiłam :D dziękuję za udział w wyzwaniu Diabelskiego Młyna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się podoba, lubię takie zestawienia delikatnych kolorów :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Diabelskiego Młyna :)

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka