wtorek, 12 stycznia 2016

Styczniowe barwy z osiedla

Czy mówiłam Wam już, że mieszkam na osiedlu, które mimo typowej "wielkiej płyty" zdaje się gdzieniegdzie po prostu kwitnąć, rosnąć, szumieć i zielenić? Idąc na zimowy spacer zauważyłam wśród tej okiełznanej nieco dziczy kępkę krzewów, których soczyście czerwone owoce wyraźnie kontrastowały ze śniegiem. Burozielone listki, cieniutkie, poplątane gałązki i niewielkie, ale bardzo żywe w swej barwie kuleczki pod warstewką białego puchu i obok szarej ściany bloku - naprawdę ciekawy to był widok!

Te właśnie krzewy dały początek barwom w pracy, którą chcę dziś pokazać. Jest to kolejne skrapuszko przeznaczone do postawienia na biurku.
Bazą dla pudełeczka jest papier akwarelowy. Na nim znana już ze świątecznej kartki z reniferem ulotka z motywem desek (tak, zachowałam kilka tamtych gazetek - ten wzór jest obłędny!) oraz papier Splash it!. Na wieczku tekturowy baner z chorągiewkami i tarcza zegara wprost od Teresy Collins oraz sporo kwiatków w różnych odcieniach czerwieni - wśród nich także takie, które wykonałam sama. Ostatnio trudno mi tworzyć bez kwiatków i tekturek, stają się one moim "must have" :)
Ale moim ulubionym detalem jest zdecydowanie ta mała, drewniana biedronka.

Skrapuszko powędruje do jednej z bardzo bliskich mi osób.
A wcześniej zgłasza się na wyzwania:
          


7 komentarzy :

  1. Dagmaro, pudełeczko miodzio. cudne. ostatnio sama taką biedronkę użyłam, chyba mają coś w sobie. Dziękuję w imieniu całego zespołu Art Piaskownicy za udział w naszym wyzwaniu. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne :-)
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu Crafty Moly.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pudełeczko wygląda urocza, pięknie wyglądają te drobniutkie bukieciki. Dziękują za przyłączenie się do wyzwania Przydasi Pasjonaty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super pudełeczko, biedroneczka przeurocza:)
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu:)
    Marzena DT Przydasie Pasjonaty

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne pudełeczko :-) Dziękujemy za udział w zabawie z Crafty Moly:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Inspiracji można szukać wszędzie:) Pudełeczko jest cudne:) Cięzko oderwać od niego wzrok:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sympatyczne :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Crafty Moly i pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka