niedziela, 24 stycznia 2016

Słodkie życzenia

Od dawna kusiła mnie technika, łącząca stemple, embossing na gorąco oraz malowanie akwarelami. You Tube zalewa użytkownika filmami na ten temat, a ja wieczorami siadałam z komputerem na kolanach, by patrzeć na kolejne i kolejne prace uzdolnionych scraperek.
Okazja do wypróbowania tej metody przyszła niedawno, gdy pojawiła się potrzeba przygotowania upominku dla pewnej wyjątkowej Osoby z okazji jej urodzin i imienin. Wzięłam gruby, lekko fakturowany papier akwarelowy oraz zestaw stempli z cudownym kwiatem słonecznika. I zaczęła się zabawa...
Efektem malowania, cięcia i klejenia jest ten oto czekoladownik.
Postawiłam tym razem na styl C&S, choć trudno powiedzieć, że jest to "szybka" praca - nagrzewnica pracowała wielokrotnie, dosuszając kolejne warstwy akwareli. Efekt jest jednak wart każdej minuty.
Napis na wieczku to odręczne pismo, udające jedną z czcionek. Cytat z piosenki w sam raz pasował jako dedykacja i życzenia. 
Całość wiąże delikatnie różowa wstążka. W środku znalazło się miejsce na życzenia dla Jubilatki oraz oczywiście słodki upominek. 

Mam nieodparte wrażenie, że z tej techniki skorzystam jeszcze nie raz  :)

Czekoladownik wysyłam na wyzwania:
"Styczniowy moodboard" w Craftowym Ogródku (z tablicy zaczerpnęłam: akwarele, kwiaty, barwy, pismo/cytat)


3 komentarze :

  1. Wyszło doskonale, pieknie, sama raz robiłam coś takiego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super efekt. A odręczne pismo podziwiam. Dziękuję za wspólną zabawę w Rapakivi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczniutkie!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu CO!

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka