poniedziałek, 21 grudnia 2015

Bardzo mały album

Okres przedświąteczny to istna gorączka przygotowań - każdy z Was na pewno to zna. Szukam zatem wymówek, by móc na chwilę chociaż oderwać się od tego szaleństwa, chwycić za klej i papier, a potem... całą uwagę skupić na jednej, jakże przyjemnej rzeczy - tworzeniu.

Towarzystwo Dobrej Zabawy dało mi w tym miesiącu nie lada okazję do takiego maleńkiego zatracenia. Rozpoczęło się bowiem właśnie (tik tak! kilkanaście minut temu!) moje pierwsze wyzwanie! Cieszę się z niego i nieco denerwuję, jak uczestnicy poradzą sobie z tematem , który brzmi "Dwanaście".

U mnie liczba ta nie jest na pierwszy rzut oka tak oczywista, ale... wystarczy przyjrzeć się nieco, by zauważyć, że albumik powstał z jednego arkusza papieru 12x12 cali i jest dedykowany zdjęciom na nadchodzący 2016 rok (a więc kolejne 12 miesięcy). Jest też w nim sześć dużych tagów, które w sumie dają dwanaście dodatkowych stron.
Choć postanowiłam nie ozdabiać przesadnie środka, cieszy mnie możliwość wykorzystania tekturek Wycinanki z kolekcji "Cztery Pory Roku". Są śliczne, delikatne i niesamowicie oryginalne!
Poza tekturkami Wycinanki zobaczyć tu można napisy wycięte z papieru "Zakochany Holmes" UHK Gallery oraz mini karty bingo z bloczku "Sn@p!". 

Wykorzystałam:
- papiery "Recollections"
- papiery Rapakivi z kolekcji "Lacy Sunset"
- tekturki Wycinanki "Cztery Pory Roku"
- cyferki z paska "Hint of Pepper" Rapakivi
- ścinki papieru z bloczka "Hello Today" Heidi Swapp

Zgłaszam na wyzwania:



Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka