wtorek, 17 listopada 2015

Pozytywny notes

Powoli zaczynam myśleć o świątecznych i noworocznych podarkach dla znajomych. Lubię dawać drobne niespodzianki tym, którzy zaznaczają swoja obecność w ciągu mojego roku. A takich osób jest tym razem kilka...

Na pierwszy ogień poszedł notes dla Ani - dziewczyny z mnóstwem energii. Zobaczcie, jaki pozytywny!
Okładkę zachowałam w prostym stylu, tworząc kilka warstw z kolorowych papierów (m.in. Rapakivi, Heidi Swapp) i dodając im do towarzystwa tekturki (strzałki pokolorowane tuszem Worn Lipstick oraz serduszko pociągnięte Glossy Accents). W roli głównej pozytywne, motywujące przesłanie, które będzie - mam nadzieję - towarzyszyło Ani w nowym roku.
A w środku... komplet samoprzylepnych zakładek, żółte samoprzylepne sklerotki, notes na zapiski i długopis. Zestaw wprost niezbędny w torebce.
Mam nadzieję, że spodoba się Ani.

A zanim notes trafi w jej ręce, wysyłam go na wyzwania:
     


3 komentarze :

  1. Strzałki jak najbardziej wpisują się w klimat prac Toma. W imieniu załogi AP dziękuję za udział w wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny notes, kolory bardzo miłe dla oka i dużo pozytywnej energii:) Dziękujemy za udział w wyzwaniu PC

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny pomysł. Dziękuję za wspólna zabawę na blogu It's just fun!

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka