piątek, 22 sierpnia 2014

Zaproszenie na Chrzest

Po sezonie ślubnym rozpoczął się dla mnie etap prac dziecięcych: głównie z okazji narodzin i chrztów. Na pierwszy ogień poszła seria zaproszeń na chrzest pewnego uroczego Małego Człowieka. 
Choć dostałam wolną rękę, wybrałam klasyczne połączenie bieli i błękitów oraz kojarzący się z zaproszeniem mały format. Całość miała być prosta, wymyśliłam sobie jednak, że umieszczę też drobne piórko, nawiązujące do ksywki Maluszka (tak, tak, ten Dżentelmen już takową posiada). Jak się okazało, dostać tę cudną ozdobę poza okresem bożonarodzeniowym wcale nie było łatwo...



  



Wykorzystałam:
- papier akwarelowy 250g
- kwiatki ze sklepu NaStrychu
- stempel od CraftyMoly 
- wstążka i piórka z lokalnej pasmanterii.

Wielka uroczystość niebawem...
...a już teraz kilka wyzwań:

Stempel&Cartoon proponuje paletę kolorystyczną,
   

Kartkowe ABC inspiruje literką P jak PTAK lub PIÓRKO,

a Szmek wiąże wstążki i sznurki.


5 komentarzy :

  1. Piórko bardzo subtelne! Dziękuję za udział w wyzwaniu kartkowe ABC!

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawa forma, bardzo ładnie wyszło, naprawdę mniej znaczy wiecej :) co mi nie wychodzi wcale, po prostu nie umiem się powstrzymać

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I dlatego właśnie Twoje prace tak bardzo mi się podobają - jest na nich tyle do podziwiania! Dzięki za miłe słowa ;-)

      Usuń
  3. Świetna!!! dziękujemy za udział w wyzwaniu u SZMEKa, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładna kartka. dziękuję za udział w wyzwaniu S&K

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka