wtorek, 11 marca 2014

Wiosennie!

Jak pięknie i wiosennie przywitał mnie dzisiejszy dzień! Aż trudno mi uwierzyć, że słyszę od rana ćwierkanie kilku ptaków zamiast wyłącznie szumu aut. Między blokami pojawiły się też nieśmiałe kwiatki, których urok całkowicie podbił moje serce.
Z okazji tak pięknych okoliczności natury (a także z inspiracji kilkoma wyzwaniami...) powstała kartka. Ale kwiatki na niej wcale nie są nieśmiałe - wręcz przeciwnie! Rozpychają się na wszystkie strony, drąc przy okazji papier tu czy tam. Zupełnie, jakby wiosna chciała się uwolnić wreszcie spod zimowego jarzma - a ja na pewno chcę.
Bardzo energetyczna, bardzo wiosenna kartka... na przykład na wiosenne urodziny.









I jak podoba się Wam moja interpretacja uwalniania wiosny?

Kartkę zgłaszam na wyzwania...

 #3 PR SZOK




4 komentarze :

  1. pięknie połączyłaś kolory i zaplanowałaś kompozycję, bardo mi się ta praca podoba!
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu PR SZOK :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczna kompozycja! Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu 123 Scrapuj Ty!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaka energetyczna!

    Dziękuję za udział w wyzwaniu PR SZOK :)

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka