sobota, 22 lutego 2014

Portret Rodzinny

Mężczyzna, który nie spędza czasu z rodziną,
nigdy nie będzie prawdziwym mężczyzną.
"Ojciec Chrzestny"

Ostatni tydzień był dla mnie niesamowicie pracowity - z żalem jednak stwierdzić muszę, iż nie twórczy. Pędzle i stemple musiały ustąpić miejsca komputerowi, przy którym spędzałam całe godziny.

Znalazłam jednak kilka chwil, by odkurzyć projekt, odłożony jakiś czas temu z powodu braku weny twórczej. Album. 
Dziś karta, którą - mam nadzieję, że wkrótce - uzupełnią dwa zdjęcia rodzinne.


Tag - jak zwykle u mnie - ma spełniać funkcję miejsca do journalowania.
Wbrew pozorom na tej małej powierzchni jest go całkiem sporo.


Skrzydła motyla mienią się delikatnie na złoto za sprawą perłowej pasty akrylowej.
Moim ulubionym elementem tej kompozycji jest jednak stary klucz do mieszkania, przemalowany na biało farbą akrylową i pastą strukturalną.
Cieszę się, że udało mi się zachować prostotę i delikatną "surowość" projektu, nie rezygnując jednocześnie z mojej ukochanej gipiury, wstążek i serwetek. Myślę, że na takim tle zdjęcia rodzinne, będą prezentować się ciepło i radośnie. I o to chodzi!


Zgłaszam na wyzwanie Literowe na blogu Projekt Wagi Ciężkiej. Litery są na tagu (stempel z kolekcji Love Letters Stamperii), litery w tytule, a także w ręcznie pisanym "motto" całego LO (cytat z "Ojca Chrzestnego" u dołu karty).

3 komentarze :

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka